Menü

TIPP: A cikkek alatt rákattinthatsz a kapcsolódó cikkekre is.

2011. március 12., szombat

Minden

Ma kicsit betegesen voltam. Nátha, hasmenés, szédülés, erőtlenség, minden, ami kell. Ilyenkor segítségül jön az, hogy fiatal koromban a III. kerületben laktam és irányítószámom 1033 volt. Igen, erről a Zsoltárok 103:3 jut eszembe.
Megbocsátja minden bűnödet, meggyógyítja minden betegségedet.
Na ebben aztán tényleg mindenféle megváltás benne van, még a szövegkörnyezetbe se lehet belekötni. A sorrendre szeretném csupán felhívni a figyelmet, valamint a két minden szóra. Amikor Jézus meggyógyította a bénát, akit négyen hoztak, akkor is előbb a bűnével foglalkozott, de azért fizikailag is helyretette. Maradjunk az egészséges egyensúlynál.

Ez itt egy ígéret, amire rá lehet (nem kötelező, de hát nem baj) állni!!! Én amikor beteg vagyok, mint pl. ma is, egyszerűen csak ráállok erre az igére és a felelősséget rábízom Istenre. Tudom, hogy meggyógyít, hiszen megígérte. És ilyenkor, ha bármiféle kételkedő gondolat jutna eszembe, egyszerűen, mint hazugságot elzavarom, mert meg van írva:
Megbocsátja minden bűnödet, meggyógyítja minden betegségedet.
Ha vádolni akar a Sátán, arra ott a megbocsátás (minden bűnömet), ha meg kételyt tenni szívembe gyógyulásom felől, arra meg ott a mondat második fele (minden betegségemet). És ne feledjük el, Dávid még csak előre nézett Jézusra, mi már a megváltás befejezett tényével állunk szemben! 

Ha még mindig kételkednél, csak tudd, hogy
... Istennek valamennyi igérete őbenne [Krisztusban] lett igenné és őbenne lett Ámenné az Isten dicsőségére mi általunk. (2Korinthus 1:20)
Egy kis kérdezz-felelek:
Mit mond az Ige? Isten minden igérete betejesült Jézusban.
Mi által fejezi ki Isten az igéretek beteljesedését? Általunk.
Mi az igéretek beteljesedésének célja? Isten dicsősége. Hogy őt magasztaljuk mi, akiken beteljesítette ígéreteit.
Mi az ígéretek beteljesedésének feltétele? Semmi! Már mind igen és ámen Jézusban!
Mi a szövegkörnyezet? Isten megerősít és felken minket az apostolokkal együtt, tehát ők se voltak különbek nálunk.

Így a fentebbi igéret a megbocsátásról és a gyógyulásról is a tiéd Jézus Krisztusban! A vádlás és a kétely nem a tiéd, hanem a Sátáné. (Ő szeret egyes szám első személyben fogalmazni, de akkor is hazudik.) Tudom, mert ma betegen engem Isten az Ézsaiás 49-50-51. fejezetek igéivel vigasztalt. Csak egy rövid ízelítőt hadd adjak bátorításul zárszóként:
Aki sötétségben jár, és nem ragyog rá fény, bízzon az ÚR nevében, és támaszkodjon Istenére. (Ézsaiás 50:10b) 
Fiaid hozzád sietnek, pusztítóid és rombolóid pedig kivonulnak belőled. (Ézsaiás 49:17)
Elnyomóiddal megetetem saját húsukat, megrészegednek saját vérüktől, mint a musttól. Akkor majd megtudja mindenki, hogy én vagyok az ÚR, a te szabadítód, és megváltód, Jákób erős Istene. (Ézs 49:26)
Akkor majd megtudod, hogy én vagyok az ÚR, nem vallanak szégyent, akik bennem bíznak. (Ézsaiás 49:23) 
Éld meg a megváltottság ígéreteit és nyugodt lesz az életed.

Kapcsolódó cikkek:

facebookos hozzászólás:

1 bloggeres hozzászólás: