Menü

TIPP: A cikkek alatt rákattinthatsz a kapcsolódó cikkekre is.

2011. december 31., szombat

Számhordozás és flotta

Hasonló a mennyek országa a mobiltelefonos számhordozáshoz, amikor az egyik szolgáltató rég megszűnt flottás díjcsomagjából kilépve az ember átkerül a másik szolgáltató kedvezőbb flottájába...

Végre sikerült. Nem volt könnyű. Áthordozni ugyanazt a telefonszámomat a Régi Szolgáltatótól az Újhoz. Így ugyanaz maradt a számom.

2011. december 23-én este próbáltam lemondani régi előfizetésemet a Régi Szolgáltatónál. Kiderült ám, hogy a telefonszám a régi munkahelyem nevén van, és én csak a számlafizető vagyok. Tehát: nem én vagyok a tulaj, csak a fizető. Így nem lehet számhordozással átmenni az Új Szolgáltatóhoz. Előbb át kell írni a szám tulajdonjogát a nevemre, és csak ezután lehet. Ehhez mindenféle, a cégtől felhatalmazásra feljogosító papírokra volt szükség, és egy egyszeri 6000 forintot kell majd befizetni.

Igen ám, de a számítógépes infrastruktúra karácsonyi leterheltsége miatt csak másnap "látta" a saját rendszerük, hogy már a saját nevemen van a telefonszám. Így mehettem vissza másnap a számhordozásra feljogosító papírért a Régi Szolgáltatóhoz.

Ezután átmentem a szó szerint szomszédban levő Új Szolgáltatóhoz. A papírozás simán ment. Le kellett adni a számhordozási kérelmet, valamit a Golgota Gyülekezet flottájába való felvételi kérelmet. Kaptam egy ideiglenes telefonszámot, amíg a két Szolgáltató egymás közt lerendezi a balhét. Így egy ideig mindkét szám élt. Kellett egy póttelefon. Hívni lehetett az újról, fogadni a régin. Ma megjött az értesítő, hogy sikerült a számhordozás. Mától a régi számommal vagyok elérhető az Új Szolgáltató gyülekezeti flottás előfizetőjeként.

(A flotta azt jelenti, hogy egy adott csoport tagjaként valamilyen más szabályok érvényesek ránk. Pl. percdíjak, ingyenes egymás közti beszélgetés, stb... A történet azért érdekes, mert már nem voltam a régi flotta tagja, csak "rabszolgája" a cégnek, de kedvezőtlen tarifacsomagban.)

Miért mondom mindezt? Nos azért, mert hasonlít ez az egész az újjászületéshez, amikor is valaki a sötét, elveszett, bűnös állapotából átkerül Isten Országába. A párhuzamokat alább sorolom.

  1. Ahogy a tulaj a cég volt, a fizető pedig én, ugyanúgy a meg nem tért ember tulajdonosa Sátán, de magának az embernek kell fizetnie bűneiért.
  2. Isten számhordozásban gondolkozik, nem akarja, hogy elveszítsük a személyiségünket, csak a "Szolgáltatót" és a "flottát" kívánja lecserélni.
  3. Ha elveszítenénk személyiségünket és egy idegen "telefonszámot" kapnánk, az nem mennyország lenne, hanem ismeretlen droidokból álló szekta.
  4. A számhordozás jelen esetben pénzbe került, mert el kellett szakadnom a "tulajdonos"-tól, a cégemtől, aminek dolgoztam. Isten nem csak a bűntől vált meg, hanem a tulajdonosától is. A megváltásnak pedig ára van. (Isteni különbség, hogy míg itt én fizetem a tulaj-átírás díját, szellemi szinten ez lehetetlen. Sátán csak váltságdíjért enged, és Jézus vére a fizetség.)
  5. A bűnbánat az az időszak, amikor már nem vagy a bűn flottájának élvezője, és sokat szívsz. 
  6. De a bűnbánat önmagában még nem elég, az igazi megtérésnél az ember hit által már elkezdi használni az új flotta lehetőségeit
  7. Az újjászületést az előzi meg, hogy már át akarok menni. Tehát elég volt a régiből, drága és nem kifizetődő. Egy vágy van bennem az új flotta felé
  8. Magához az újjászületéshez elengedhetetlenek a "papírok", amiket Jézus intézett el a kereszten, amikor ezt kiáltotta: "Elvégeztetett!"
  9. Ahogy az új flotta kedvezményesebb, másodperc alapú és a bentiek ingyen beszélhetnek, ugyanígy bizonyos dolgokban könnyebb az élet a mennyek országa flottájában.
  10. Kaptunk egy ideiglenes számot erre a földre. Az átmeneti időszak ez a földi létünk, amikor még két számunk és két telefonunk van. Már alig vártam, hogy vége legyen. De még skizofrénként viselkedtem, hol erről, hol arról beszéltem. Így van minden újjászületett ember, még küszködik a Régi Szolgáltató terhei és az Új Szolgáltató előnyei között. De már most használhattam az új flottámat. Kicsit fura volt mondani, ez csak átmenet, de tudjuk: Ez a világ nem az otthonunk. Várunk egy várost, melyet nem ember készített, hanem tervezője és alkotója Isten.
  11. Az Új Szolgáltató többször értesített, hogy ilyen-olyan okokból csúszni fog a számhordozás ideje. Végül is nem csúszott. A szellemi harc is ilyen: azt hiszed, nem fog sikerülni, végül hamarabb megoldódik, mint gondolnád!
  12. Most már nem maradt más hátra, mint élvezni az új feltételeket. Ilyen lesz majd az a Nap is, amikor megláthatjuk Urunkat színről-színre. Addig meg tartsunk ki, és éljünk az ideiglenes számunk adta előnyeinkkel evilágon!
Bár az egész egy kalamajkának tűnt, nem kell így felfogni. Jézus is egy csomó példázatot talált ki az élet szürke hétköznapjaiból. Te is és bárki hozzáállhat úgy az élet dolgaihoz: "Na, ebből hogy lehet kihozni az evangéliumot?" Hasonló a mennyek országa a villamoshoz, amely... :)

Jézus hordozta számodat. Élj az új flottával és nyugodt lesz az életed.

Kapcsolódó cikkek:

facebookos hozzászólás:

0 bloggeres hozzászólás:

Megjegyzés küldése