Menü

TIPP: A cikkek alatt rákattinthatsz a kapcsolódó cikkekre is.

2013. december 27., péntek

Mentőcsónak (dal)

Új dalom szövege. Legyen sokatok számára felszabadító!

Jegyet váltottam a jóság
Luxus óceánjárójára
Ahol kívül mindenki szép volt
Arra a pár órára

Mígnem az élet viharában
Egyszer csak jéghegynek ütköztem
Terhemmé lett az álarc
Miközben egyre csak süllyedtem

Kell, hogy legyen egy Mentőcsónak
Ahol végre önmagam lehetek
És nem kell az elvárásoknak
Görcsösen megfeleljek

Kívül minden ragyog
De itt belül rothadok
A bűnöm foglya vagyok
És ezzel egyedül fulladok

Kell legyen egy Mentőcsónak...
Egy Mentőcsónak...

       S akkor Te megjelentél s kihúztál a partra véreden
       Bár végig tudtad, mi van a szívemben
       S így a feledésnek végtelen mély tengerébe
       Süllyedt Veled minden szégyenem

Te lettél a Mentőcsónak
Ahol végre önmagam lehetek
És nem kell az elvárásoknak
Görcsösen megfeleljek

Lázadó szívem
Meghódította szerelmed
Lázadó szívem
Megbékítette kegyelmed

Te vagy nekem a Mentőcsónak
Ahol végre önmagam lehetek
És nem kell az elvárásoknak
Görcsösen megfeleljek

       Imádlak...
       Csodállak...
       Megmentetted
       Az életem!

       Imádlak...
       Csodállak...
       Te vagy nekem
       A mindenem!

Amikor felvesz a Mentőcsónak, akkor lesz igazán nyugodt az életed.

Kapcsolódó cikkek:

facebookos hozzászólás:

0 bloggeres hozzászólás:

Megjegyzés küldése